قیمت لپ تاپ استوک اروپایی و خرید اینترنتی لپ تاپ دل


Lenovo IdeaPad S340 همچنین دارای صفحه نمایش کامل HD و عمر باتری 10 ساعته است ، به این معنی که در صورت عدم مصرف آن ، دیگر نیازی به برق ندارید.قیمت لپ تاپ استوک اروپایی HP در این لیست جزو بهترین لپ تاپ های ارزان قرار دارد ،لپ تاپی که دارای مشخصات خوبی است. این لپ تاپ برای کارهای روزمره از جمله وبگردی ، ویرایش اسناد و پخش ویدیو ، ایده آل است. ما طرفداران سری LENOVO YOGA هستیم و سری Yoga 530 ثابت می کند که دیگر نیازی به صرف هزینه خیلی زیاد ندارید تا بتوانید کیفیت خوبی بدست آورید. مشخصات این لپ تاپ نسبت به قیمتش بسیار جذاب است و به شما کمک می کند تا کارهای روزمره را بدون هیچ مشکلی انجام دهید. این یک دستگاه دل است ، بسیار خوب ساخته شده و مدت زمان طولانی به شما کار خواهد داد. صفحه نمایش 14 اینچی فضای گسترده ای را برای صفحات گسترده و فیلم به طور یکسان فراهم می کند ، در حالی که شما سه درگاه USB و یک درگاه HDMI را برای اتصال لوازم جانبی دریافت می کنید.

  • سختافزار قوی برای گیمرها
  • Acer Chromebook 14
  • USB / USB نوع A و C
  • صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با کیفیت
  • وزن : ۷ پوند (۲٫۴ پوند با صفحه کلید)
  • چراغ LED نشانگر کم و در جای نامناسب
  • نوع حافظه رم: DDR4
  • مدل پردازنده: Core i5

این لپ تاپ نیز کارت گرافیک جداگانه ندارد و مسئولیت پردازشهای گرافیکی به UHD Graphics for 10th Gen Intel سپرده شده است. سبکترین لپ تاپ لیست کدام است؟ لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 1 11IGL05 تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و این یعنی به راحتی میتوانید آن را به دنبال خود داشته باشید و حمل کنید. پنل نمایشگر این محصول اندازهای 11.6 اینچی دارد و از فناوری TN استفاده میکند. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش HD است و خوشبختانه حالت مات برای نمایشگر در نظر گرفته شده است. پردازنده مرکزی این لپ تاپ اینتل Celeron N4020 با فرکانس حداکثر 2 گیگاهرتز است و 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 این CPU را همراهی میکند. این دستگاه کارت گرافیک جداگانه ندارد و از اینتل UHD Graphics 600 برای پردازشهای گرافیکی استفاده شده است. کدام مدل فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات دارد؟ لنوو خوشبختانه برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه هیبریدی استفاده کرده است. این یعنی لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-SB 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد تا هم فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات داشته باشد هم به لطف SSD بتواند کارهای مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد.

  • لپ تاپ ایسر Nitro 5
  • دوام سخت افزاری آن باعث ایجاد اعتماد نمی شود
  • سی پی یو قوی
  • آداپتور لپتاپ توشیبا
  • میزان رم پایین به نسبت قیمت
  • حافظه داخلی: 32 - 64 گیگابایت eMMC
  • سخت افزار به کار رفته در Toshiba Satellite Radius 11

صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچی بوده و از پنل TFT ساخته شده است که برای گیمینگ هم بسیار مناسب خواهد بود. میتوانید از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ این لپ تاپ هم نهایت لذت را ببرید. صفحه نمایش این لپ تاپ لمسی نبوده و همان نسبت تصویر استاندارد لپ تاپهای امروزی را برای شما خواهد داشت. این محصول دارای پردازنده اینتل بوده و از سری Core i3 تشکیل یافته است که احتمالا برای تجربه قدرت بیشتر، باید به گزینههای دیگر هم نگاهی بیندازید. حافظه رم آن هم ۴ گیگابایتی بوده و از فناوری DDR4 تشکیل یافته است. این لپ تاپ ۱ ترابایت هارد معمولی دیسکی داشته و از کارت گرافیک اینتل استفاده میکند. در کنار آن میتوانیم به پورتهای متعدد روی آن هم اشاره کنیم که برای دانشجویان بسیار خوشحال کننده خواهد بود. این محصول از بلوتوث داخلی هم استفاده میکند و میتوانید به راحتی به وای فای نیز متصل شوید.

صفحه نمایش NanoEdge آن دارای زوایای دید گسترده ۱۷۸ درجه و پوشش ضد تابش مات برای تجربه ای واقعاً جذاب است. در داخل، پردازنده Core i3 نسل دهم اینتل با ۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت PCIe SSD برای عملکرد فوقالعاده سریع قدرت میگیرد. با وزن کلی فقط 1.6 کیلوگرم، لپتاپ فوقالعاده قابل حمل است.این لپتاپ سبک وزن که با سبک زندگی سریع شما مطابقت دارد. با روکش نقرهای شفاف یا خاکستری آن نیز خوب به نظر میرسد. صفحه کلید با اندازه کامل در VivoBook 14 برای کار در همه محیط ها عالی است.سایت لپ تاپ hp طراحی ارگونومیک، ساختار محکم و یک تکه آن و حرکت کلید 1.3 میلی متری آن، تجربه تایپ راحت و در زاویه عالی به لطف لولای ErgoLift را فراهم می کند. پنل FHD با نمای عریض آن دارای یک پوشش ضد تابش نور برای کاهش حواسپرتی ناخواسته ناشی از تابش خیرهکننده و انعکاسهای تحریککننده است، بنابراین میتوانید واقعاً بر روی آنچه در مقابل شما قرار دارد .

اگر با لپ تاپ خود کارهای گرافیکی انجام میدهید، میتوانید از قدرت بالای پردازندههای لپ تاپ های لنوو نهایت استفاده را ببرید. پردازنده گرافیکی در برند لنوو مانند پردارنده اصلی این لپ تاپها ساخت شرکت اینتل است. شرکت لنوو لپ تاپ هایی با مدلهای مختلفی تولید میکند. هر کدام از مدل های لپ تاپ لنوو ویژگیهای خاصی دارند که میتواند برای گروههای مختلف مشتریان لپتاپ جذاب باشد. اگر در دسته کاربرهای معمولی لپ تاپ قرار میگیرید. این دسته لپتاپها انتخابهای مناسبی برای شما هستند. منظور از کاربر معمولی کاربری است که کارهای روزمره خود مانند وبگردی را با استفاده از لپ تاپ انجام میدهد یا یک بازی معمولی را روی لپ تاپ اجرا میکند. لپ تاپ لنوو Ideapad دارای مدلهای Ideapad 700، Ideapad 500، Ideapad 300، Ideapad 100 هستند. هر چه قدر شماره مدل لپ تاپ Ideapad لنوو بیشتر باشد، با لپ تاپ پیشرفتهتری مواجه هستیم. مثلا لپ تاپ Ideapad 700 از مدلهای دیگر Ideapad امکانات بیشتری دارد.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده کم مصرف Core i5 10210U است. 12 گیگابایت رم نیز برای اجرای راحتتر نرم افزارهای در اختیار شماست. قمیت این لپ تاپ در حال حاضر کمی بالاتر از 20 میلیون تومان است. علاوه بر این لپ تاپ از برند ایسوس، در ادامه چند لپ تاپ جدید از ایسوس را نیز معرفی کرده ایم. یکی از لپ تاپ های جدید ایسوس که مشخصاتش مناسب یک دانشجو است، لپ تاپ ایسوس VivoBook R528EP است. پردازنده قدرتمند نسل یازدهم اینتل یعنی Core i7 1165G7 در این لپ تاپ استفاده شده است. تمام مشخصات این لپ تاپ برای یک دانشجو عالی است. پردازنده، میزان حافظه، کیفیت ساخت، وزن و حتی قیمت این لپ تاپ را به یک لپ تاپ مناسب دانشجویی تبدیل کرده است. لپ تاپ لنوو IdeaPad 5-A یکی از جدیدترین لپ تاپ های لنوو است. این لپ تاپ مشخصاتی مشابه لپ تاپ قبلی دارد با این تفاوت که 16گیگابایت رم دارد و گرافیکش نیز کمی بهتر از لپ تاپ ایسوس VivoBook R528EP است.

  • جک صوتی 3.5 میلی متری
  • باتری با طول عمر بالا در برخی دستگاه ها
  • ارائه بهترین قیمت روز
  • حافظه: 128GB - 512GB
  • رم: 8-16 گیگابایت
  • سخت افزار
  • باتری عملکرد متوسطی دارد
  • تنوع مدل ها برای خرید قطعات

لپ تاپ لنوو، از جمله محبوب ترین برندهای لپ تاپ در بازار به حساب میآید. اگر قصد خرید لپ تاپ داشته باشید، حتماً چند مدل از انواع لپ تاپ Lenovo چشمتان را میگیرد. قیمت لپ تاپ های لنوو در بازار بهصورت کاملاً رقابتی است. همین موضوع باعث میشود تا بسیاری از خریداران، این برند را انتخاب کنند. در ادامه شما را با برند لنوو و قیمت لپ تاپ های لنوو آشنا خواهیم کرد. لپ تاپ لنوو ساخت کجاست؟ برند لنوو یک برند چند ملیتی چینی - آمریکایی است. به حساب میآید. لنوو نه در بازار ایران، بلکه در بازارهای جهانی سهمی بسیار عالی را به خود اختصاص داده است. در بسیاری از کشورهای دنیا، میتوانیم شاهد حضور محصولات لنوو باشیم.. در سال 1984، اولین بار این برند با نام اصلی Legend توسط لیو شوانژی در شهر پکن چین تأسیس شد. در سال 1999، برند Legend به بزرگترین فروشنده کامپیوتر شخصی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، البته به غیر از ژاپن، تبدیل شد.

پردازندههای اینتل core i7 جزو مهمترین سخت افزارها برای مصرف کنندگان است. این پردازندهها دارای سرعت بالا در فرکانس پایه، فرکانس در حالت توربو، میزان حافظه پنهان، تعداد هسته و تعداد رشتهها میباشد و کماکان نیز در حال افزایش هستند. از آنجایی که i7 از خاصیت چند برنامهای استفاده میکند، در صورتی که میخواهید در هزینههای خود صرفه جویی کنید میتوانید از پردازندههای کندتر مانند سی پی یو core i3 استفاده نمایید. اما اگر سرعت پردازنده برای شما بسیار مهم است بهترین انتخاب برای شما استفاده از پردازندههای i7 میباشد. زیرا این پردازندهها از قیمت پایینتری نسبت به پردازدههای i9 برخوردار هستند و در برخی موارد پردازندههای i7 عملیات بیشتری نسبت به i9 انجام میدهند. در کنار اهمیت تعداد هسته و رشتهها، حافظه پنهان مورد دیگری است که نقش اساسی در یک سی پی یو را ایفا میکند، بنابراین نمیتوان از ضرورت آن غافل بود. یک سی پی یو از دادههای خود بارها و بارها استفاده میکند و آن دادهها را در حافظه پنهان خود ذخیره میکند.

تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی متفاوت است. برای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده. و به طور کلی سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند. برای یادگیری نکات بیشتر که در هنگام خرید لپ تاپ باید به آنها توجه کنیم با ما همراه باشید. بسیاری از مشتریان در هنگام خرید، بخش هایی از جمله اتصالات برق. ورودی ها و دستگاه های اتصالی از جمله وای فای و بلوتوث یا HDMI را بررسی نمیکنند. خرابی این بخش ها که عمدتا بخش های متصل به برد لپ تاپ شما هستند. ممکن است در آینده هزینه های زیادی برای شما محتمل شوند. اما کار نکردن یکی از پورت های USB یا درایو نوری، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند.

  1. Asus ZenBook 13
  2. حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۲ گیگابایت / پردازنده اینتل core i7
  3. طول عمر مناسب باتری
  4. حافظه رم: 16 گیگابایت
  5. وزنی در حدود ۱ تا ۱.۵ کیلو گرم
  6. پردازنده: Core i7 10870H
  7. آداپتور لپ تاپ

مدل های لپ تاپ ایسوس با یک حرف و عدد بیان میشن .خرید اینترنتی لپ تاپ دل اما این حرف و عدد چی هستن در ادامه میگم . ■ لپ تاپ ایسوس با حروف U , S , K , N , X , G شروع میشن که در بالا فهمیدید نشونه چی هستند ، اما عددی بعد از این حروف میاد که نشون دهنده سایز نمایشگر و همچنین قدیمی و جدید بودن لپ تاپ هست . مثل لپ تاپ ایسوس K45 . رقم اول نشون دهنده اندازه نمایشگر لپ تاپ هست . رقم ۴ یعنی نمایشگر ۱۴ اینچی و همین طور رقم ۵ یعنی ۱۵ اینچی و رقم ۳ یعنی ۱۳ اینچی . مثلا لپ تاپ ایسوس N56 یک لپ تاپ ۱۵ اینچی هست . ■ در نام گذاری لپ تاپ ایسوس ، هر چی رقم بعد از ” حرف و رقم اول ” بیشتر باشه ، لپ تاپ جدید تر و به روز تر هست .


برچسب ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سای ,
[ بازدید : 2680 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 27 مرداد 1401 ] [ 14:50 ] [ فرهاد فرداد ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]